Godziny otwarcia: Pn-Pt: 7-20 Sb: 7-18 Nd: handlowa 10-16
welna-szklana-jak-postepowac-przy-zamoknieciu

Wełna szklana jak postępować przy zamoknięciu

Wełna szklana, która jest permanentnie narażona na warunki atmosferyczne np.: wełna do izolacji ścian od zewnątrz (izolacja ścian wentylowanych), jest poddawana dodatkowo procesowi hydrofobizacji. Polega to na tym, że dzięki dodaniu odpowiednich środków w procesie produkcyjnym ulepszamy właściwości wełny co skutkuje tym, że zmniejszamy ilość wody, która może zatrzymać się w wełnie. Proces ten możemy opisać w ten sposób, że woda która dostaje się do środka wełny „nie trzyma” jest w niej zatrzymywana i szybko z niej „wypływa”. Jest to bardzo ważny proces z punktu widzenia izolacyjności materiału. Woda jest  c.a. 20 razy gorszym izolatorem niż wełna. Każda ilość wody, która dostaje się do wełny obniża jej izolacyjność. Czym wełna bardziej „sucha” tym jest lepszym izolatorem. Czym dłużej zamontowana w dachu wełna jest zamoknięta, tym dłużej dach ma gorszą izolacyjność i wydajemy więcej na ogrzewanie naszego domu. URSA wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów stworzyła linię produktów z białej wełny szklanej do dachów skośnych PureOne. Produkty tej linii np.: PureOne 39 RN Silver czy też PureOne 35 RN Fit to maty do izolacji poddasza o zwiększonej hydrofobizacji. Oznacza to, że stosując  PureOne wielokrotnie ograniczasz czas ewentualnego zamoknięcia wełny (wilgoć odparuje bardzo szybko). W ten sposób ograniczamy wydatki na ogrzewanie związane z ew. mokrą wełną w naszym dachu.Ograniczając czas zamoknięcia wełny wpływamy również pozytywnie na drewnianą konstrukcję naszego dachu, czyniąc ją suchszą i zdrowszą. Reasumując można powiedzieć, że stosując  białą wełnę PureOne przedłużasz życie swojego dachu i ograniczasz ewentualne zwiększone  wydatki na ogrzewanie.Pamiętajmy jednak, że nic nie zastąpi poprawnego transportu, składowania i montażu wełny. 

Aktualności

Gwarancja jakości
naszych produktów

Zakupy w systemie
ratalnym

Oferujemy zakupy
telefoniczne

Transport
na terenie całej Polski

PSB Mrówka Pińczów
Grodziskowa 15a, 28-400 Pińczów
Telefon: 696 172 769
E-mail: zamowienia.pinczow@grupapsb.com.pl